Antec LifeStyle Sonata (ATX, 380W, Zwart) - Reviews

Specificaties Behuizing - Bekijk alle specificaties

Antec LifeStyle Sonata (ATX, 380W, Zwart) Review

Acmosa 19 april 2005, 262 views

Antec LifeStyle Sonata (ATX, 380W, Zwart)

Pluspunten

• Stil
  • Makkelijk te installeren
  • Schoon
  • Goede koeling

Minpunten

• Weinig ruimte

Kwaliteit voeding Score: 4
Ik heb deze kast gekocht aan de hand van diverse reviews.
De kast biedt voldoende ruimte om harde schijven in te bouwen. Er zijn 3 externe 5.25" bays en 2 externe 3.5" bays maar dat valt uit de specs te halen.
Wat de kast naar mijn mening zo goed maakt is de lage geluidsproductie en de in verhouding grote koelmogelijkheid.
Er is ruimte voor 2 12cm ventilatoren waarvan 1 standaard meegeleverd.
De hdd trays in de kast zijn dwars geplaatst met de aansluitingen naar het side panel toe, wat het aansluiten vergemakkelijkt. Hier is voldoende ruimte om 4 hdd's aan te sluiten. De hdd's worden bovendien vast gezet op rubber voetjes zodat trillingen naar de kast geminimaliseerd worden.
Voor de inbouw van apparatuur in de 5.25" bays zijn slide rails meegeleverd wat bijzonder handig is tijdens de inbouw.
Ik denk dat het enige minpunt aan de kast zijn kleine omvang is. Er is betrekkelijk weinig ruimte om uitbundige koelingen te plaatsen, flinke kabelbomen weg te werken en grote moederborden zullen ook wat krap zitten.
Nog een mooie feature is het stof filter voor het voorste ventilator gat. Deze is makkelijk te verwijderen en schoon te maken wat het stof gehalte in de kast behoorlijk vermindert.
Voor de rest is de kast netjes afgewerkt met ANTEC in de side pannels gestanst. Zijn zwarte hoogglans afwerking is voor de liefhebbers, maar ik hou er persoonlijk wel van.

Heb jij ook een Antec LifeStyle Sonata (ATX, 380W, Zwart)?