Cooler Master MasterBox 5 Zwart (2x 2,5", 2x 2,5"/3,5", 2x 5,25", 4 fan-ports, 2 fans) Review

Kapats Gaming 18 juli 2018, 116 views Product gekocht

goede prijs mooi raampje mooie psu cover jammer dat er maar een bracket bij mee is geleverd en er geen 3 fans in de voorkant kunnen en ook jammer dat er geen koelmogenlijheid in de top zit. mooie kast maar geen aanrader vanwege de koelmogenlijkheid.

Pluspunten

• goede prijs
  • raampje
  • mooi
  • psu cover

Minpunten

• geen 3 fans voorkant
  • geen koelmogenlijkeid in de top
  • 1 bracket meegeleverd

De coolermaster masterbox 5. Mijn eerste gaming kast. In het begin had ik er weinig problemen mee. En hij was niet duur een mooie prijs voor een goede kast dacht ik. ik was erg tevreden hij ziet er ook mooi uit en natuurlijk het raampje is ook een mooi punt de psu cover maakt de kast ook een stuk mooier. ik was er heel erg tevreden mee totdat ik een tweede ssd kreeg en zag dat er geen plaats voor was en dat ik een bracket bij moest kopen dat vond ik noch niet het ergste ik wou mijn computer upgraden met waterkoeling en zag dat er geen koelmogelijkheid in de top zit ook was ik al boos dat in de voorkant maar 2 fans kunnen terwijl er makkelijk 3 passen al heb ik dat wel opgelost door der een fan in te propen mijn eindoordeel is het is een erg mooie kast maar de koelmogenlijheden zijn teleurstellend daarom zou ik hem niet aanraden bij mijn volgende kast kijk ik wat beter naar de uitbreid moegelijkheden

Heb jij ook een Cooler Master MasterBox 5 Zwart (2x 2,5", 2x 2,5"/3,5", 2x 5,25", 4 fan-ports, 2 fans)?