God of War (2018), PS4

Specificaties PlayStation 4 • Actie, Avontuur • 18 jaar - Bekijk alle specificaties

God of War (2018), PS4 Review

Dutchtrend 15 juli 2018, 135 views Product gekocht

God of War (2018), PS4

God of war heeft een prachtig verhaal wat je mee kan nemen op een avontuur. Bet eerste wat mij gelijk opviel was het feit dat kratos nu een vader is dit veranderd de gehele gameplay en geeft de gamer en een andere kijk op de serie.

Pluspunten

• Prachtige graphics
  • Goed verhaal
  • Fantastische ervaring

Minpunten

• Weinig diversiteit in eindbazen
  • Irritante monsters

Gameplay Score: 5
Beeld Score: 5
Geluid Score: 5
Besturing Score: 5
Replaywaarde Score: 4
Stabiliteit Score: 4
God of war (2018) was vanaf het begin tot eind een prachtig avontuur voor mij. Zelden heb ik zo genoten van een game. Het verhaal is simpelweg fantastisch, de gameplay vind ik zeer goed en zelfs de graphics zijn prachtig.

Maar ondanks al deze goede punten heeft het helaas een paar (kleine) minpuntjes:

- zo heb je bijvoorbeeld weinig eindbazen

- de eindbazen zijn meestal hetzelfde: grote monsters met een grote langwerpige steen het enige verschil is de kleur

- de zogeheten enchantress die niet te raken is behalve als ze wordt verdoofd door artreus (alhoewel dit de bedoeling is van het spel kan het toch vrij irritant worden op den duur)

Al met al vind ik dit een prachtige game met een goed verhaal en mooie beelden , alleen hoop ik dat ze in het vervolg meer en diversere vijanden zullen toevoegen.

Heb jij ook een God of War (2018), PS4?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech