Tweakers zegt: 7,5

Motorola Moto G6 (dual sim) Blauw

Specificaties 5,7" • 2160x1080 • 32GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Motorola Moto G6 (dual sim) Blauw Review

Donnadijkstra 12 juli 2018, 120 views Product gekocht

Motorola Moto G6 (dual sim) Blauw

Na weer een gebroken glasscherm van een duur toestel helemaal klaar met die dure krengen. Uitgekomen en zeer benieuwd naar deze Motorola vanwege zijn kunnen en zijn plastice behuizing en scherm. Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer aangenaam verrast ben en zeker niet teleurgesteld.

Pluspunten

• Beeldscherm
  • Geluid
  • Gemak

Minpunten

• Camera

Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer aangenaam verrast ben en zeker niet teleurgesteld. Ja de camera is wel iets mindere kwaliteit dan een iPhone x maar wat wil je voor dat prijsverschil. Want behalve de camera heb ik nog geen nadelige verschillen opgemerkt.
Zeer tevreden over de helderheid en grootte van beeld, het snelle opladen, de simpelheid van het hele toestel, snelle reactie en geluid. Geluid is overigens een stuk luider dan vorige telefoons.
Ik geef nooit meer zo een vermogen uit aan andere telefoons nu ik dit heb geprobeerd. Top.

Heb jij ook een Motorola Moto G6 (dual sim) Blauw?