Jabra Move Wireless (Zwart)

Specificaties On-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Jabra Move Wireless (Zwart) Review

Gormenghast 7 juli 2018, 274 views Product gekregen

Jabra Move Wireless (Zwart)

De meest waardeloze koptelefoon ooit. Ik heb nog nooit zo'n ellendig passende koptelefoon mogen ervaren. Ik snap werkelijk niet dat iemand tevreden kan zijn over dit ding. Ik kan niet eens het geluid beoordelen want tegen die tijd doet mijn halve hoofd pijn.. Overigens heeft mijn vrouw dezelfde ervaring

Pluspunten

• Geen

Minpunten

• Waardeloze maat, veel te klein

De meest waardeloze koptelefoon ooit. Ik heb nog nooit zo'n ellendig passende koptelefoon mogen ervaren. Ik snap werkelijk niet dat iemand tevreden kan zijn over dit ding. Binnen vijf minuten hoofdpijn door de slechte pasvorm. Veel te klein. Ik kan niet eens beoordelen of het geluid beoordelen want tegen die tijd doet mijn halve hoofd pijn. En ik ben niet eens gezegend met een groot hoofd. Overigens heeft mijn vrouw dezelfde ervaring

Heb jij ook een Jabra Move Wireless (Zwart)?