Thermaltake Shark VA7000BWA Zwart Review

-Thunder- 7 januari 2006, 213 views

Thermaltake Shark VA7000BWA Zwart

Pluspunten

• Inbouwmogelijkheden
  • Afwerking / vormgeving
  • Erg licht

Minpunten

• Ledje in het deurtje
  • Open ruimte in het zijpaneel

Mijn eerste indruk op de behuizing was van wOw wat een mooie kast, ik had nog een behuizing nodig dus had ik deze aangeschaft, wat ik een nadeel vindt dat aan de zijkant de boel gewoon open is ipv dat er achter een stukje plexi glas of iets dergelijks zit.

Het lampje in het deurtje is ook erg scherp, ze hadden hem ook iets lager in het deurtje kunnen plaatsen zodat hij niet recht in je ogen schijnt.

De inbouw mogelijkheden zijn hier positief , er passen zo uit men hoofd 6 hd's in en 4 cd/dvd spelers of iets dergeljiks.

De afwerking van de kast is ook goed, heb ik verder geen commentaar op.

De meegeleverde fans zijn goed en stil.

En als laatste wat ik heb te vermelden is dat ik de prijsverhouding niet vindt kloppen, het is niet erg duur matteriaal wat er gebruikt is en niet al te bijzonder en je betaald er nog gauw 125 euro voor.

Heb jij ook een Thermaltake Shark VA7000BWA Zwart?