Polar M600 Zwart (Zwart)

Specificaties Android, iOS compatibel en 63g - Bekijk alle specificaties

Polar M600 Zwart (Zwart) Review

Veneus 27 juni 2018, 616 views Product gekocht

Polar M600 Zwart (Zwart)

Beste echte smartwatch voor sporters. Behoorlijke accuduur, zeer nauwkeurige sensoren. Tot nu toe zeer goede software support. Laadkabel had wat beter gekund. Helaas geen NFC dus je kan er niet mee betalen.

Pluspunten

• Accuduur
  • Nauwkeurige hartslagmeter
  • Nauwkeurige GPS
  • Offline muziek
  • Echte smartwatch (dus ook goede third party apps)
  • Echt waterdicht. Je kan ermee zwemmen terwijl je je activiteit meet
  • Inmiddels redelijk goedkoop verkrijgbaar
  • Tot nu toe lang software en os updates

Minpunten

• Geen NFC
  • Beetje lomp
  • Is al een dagje ouder, hoe lang nog support?
  • Laadkabel is zo zo

Beste smartwatch voor sporters.
Dit is geen sporthorloge zoals de Garmin Forerunners of de Fitbits en dergelijke. Dit is een volledige WearOS smartwatch. De smartwatch is wel helemaal gericht op sport met de beste hartslagmeter, GPS en de expertise van Polar in hun strict geïntegreerde app.
Standaard brengt de knop op de voorzijde je direct naar die Polar omgeving maar het is mogelijk de functie van die knop te veranderen.
Tijdens hardlopen is het mogelijk om met Google Play Music offline muziek af te spelen dmv bluetooth dopjes/hoofdtelefoon.
De support is tot nu toe geweldig, het is al enkele jaren op de markt maar de updates blijven nog steeds binnenkomen.
Google Assistent werkt fantastisch maar door het gebrek van een ingebouwde speaker is er geen stemoutput.
De accuduur is een van de beste. Ik doe zeker 3 dagen met de accu als ik geen GPS gebruik. Dit kan je nog oprekken in energiespaarstand. Ik heb één keer tijdens een wandeling per ongeluk de functie aangezet dat het scherm continu aan bleef staan. In combinatie met de (zeer nauwkeurige) GPS en continu hartslag meten was de accu na 3 uur op het punt dat hij zelf de locatietracking beëindigde om accu te besparen. Het horloge zelf ging daarna nog uren mee op dat laatste restje accu.

Heb jij ook een Polar M600 Zwart (Zwart)?

Zit zelf te kijken of deze mijn Sony Smartwatch 3 kan vervangen. Weet je of zou je kunnen kijken of er Runkeeper support is? Ik lees verschillende verhalen. Al aardig bedankt.
Op de smartwatch kan je gewoon Runkeeper draaien en dit werkt best prima. Ik weet niet precies hoe het zit met support voor Runkeeper trainingprogramma's zoals intervallen of andere workouts. Je kan kiezen voor "run with phone" of "run without phone".

Een groot groot nadeel waar ik Polar al over gecontacteerd heb is dat hun eigen software (Polar Flow) dus inderdaad niet naar Runkeeper kan exporteren. Wel naar Strava, Google Fit, Endomondo, Runtastic maar niet naar Runkeeper. Echt irritant want ik wil dat dus ook.
Maar goed, gewoon Runkeeper gebruiken werkt wel maar dan heb je weer niet het Polar trainingsprogramma. Het is maar net wat je nodig hebt.

[Reactie gewijzigd door Veneus op 3 juli 2018 07:56]