Specificaties 15,6" (1366x768), 320GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

HP Pavilion DV6-2120ED (VY329EA) Review

zeelandict 15 maart 2010, laatste update op 15 maart 2010, 1.560 views

HP Pavilion DV6-2120ED (VY329EA)

Pluspunten

• Afwerking is netjes
  • Gaming goed te doen
  • afstandsbediening die je in het apparaat kan opbergen (een gimmick maar toch leuk)
  • De speakers klinken gewoon goed voor een laptop

Minpunten

• Fannetje van ik denk graka draait altijd (CPU fan kan je in bios uitzetten-->staat standaard fout.....)
  • glossy finish

Ik ben niet van plan dit een lange review te maken maar wilde dit er nog wel even over kwijt:

Ik was op zoek naar een Laptop voor rond de 500 euro maar Ik gebruik het apparaat meestal om te gamen of internetten als mijn vriendin soaps ofzo wil kijken (mijn TV is tevens mijn PC scherm en dat is het enige scherm).

Mijn belangrijkste eis was dus een videokaart waar ik nog redelijk Mass Effect 2/Bioshock/Stalker/... op kon spelen.

In mijn geval deed mijn vaste pc (snelle Quadcore, teveel HDD's, snelle graka enz...) de rest wel zeg maar....

En dat is toch erg goed gelukt met dit apparaat, Bordelands draait echt prima en alle andere games ook, wel soms wat rommelen in de settings maar het speelt prima. :o O+

een mooie bijkomstigheid vindt ik ook de ingebouwde speakers want daar komt voor een laptop gewoon GOED geluid uit.

Ik kan eigenlijk maar een echt negatief ding bedenken en dat is die glossy finish van het ding, een ramp met vingerafdrukken. (Het grafische kaart fannetje hoor je ook altijd een beetje maargoed dat vindt ik niet erg)
Mijn conclusie is dan ook dat dit een mooie laptop is die goed in balans is!

Heb jij ook een HP Pavilion DV6-2120ED (VY329EA)?

Heb je geen software gevonden om het fanneje van je kaart te regelen?

Hoe is het beeld "Backlight Edge-lit " ik heb een netbook met edge-lit en daar zie toch een beetje verstrooing door de windows balk onderin. Alsof je de leds omhoog ziet schijnen.

Grtz,
Ramon

[Reactie gewijzigd door BUR op 20 maart 2010 15:04]

daar heb ik geen last van (denk ik) maar ik zal eens kijken morgen op mijn werk.

t.a.v. de fan:
Rivatuner even geprobeert maar dat is toch niet 100%, zal ook morgen ff kijken of dat op te lossen is
Leuke review ,over een leuke laptop .
*****

[Reactie gewijzigd door Patecatl op 13 april 2010 18:07]