Specificaties WiFi - Bekijk alle specificaties

AC Ryan Playon! HD Review

playon1955 14 maart 2010, 5.247 views

AC Ryan Playon! HD

Pluspunten

• Toegankelijk mediabestanden.

Minpunten

• Afstansbediening

Geluidskwaliteit Score: 5
:) De Playon had naar mijn idee - bij de start van mijn hobby digitaal fotograferen - al beschikbaar moeten zijn. Je verzameling foto's, muziek en films worden op eenvoudige wijze ontsloten door een mediaplayer. Ook door de huisgenoten eenvoudig te bedienen. Geen gedoe met cd's of dvd'd meer.
Behoefte Mediacenter - ook zo'n gedoe - niet meer aanwezig.

Features:Wordt aan gewerkt om deze uit te breiden, maar ook al zouden dez niet plaatsvinden, dan ben ik nu al super tevreden over mijn speler. Al heel wat leuke moment teruggehaald.
Aangekondigde uitbreiding met "Uitzending gemist" natuurlijk wel om van te watertanden.

Beeld en geluid wat mij betreft super en dank zij de player de eerste Blue Ray videobestanen kunnen aanschouwen. T.o.v. mijn DVD-recorder speelt de Playon de foto's mooier en veel sneller af. :) :)
Op maximale resolutie geschoten foto's worden door mijn DVD-recorder tergend langzaam afgespeeld. :(

Gebruiksgemak: Een kind doet de was.

Design, bouwkwaliteit. Apparaat is lekker compact gehouden. Eenvoudig te transporteren en ziet er beschaafd uit. Volgens mij is de afwerking goed en volledig. Bovendien al het snoerwerk is bij de prijs inbegrepen. De afstandsbediening is helaas een archa´sch apparaat. Reageert niet lekker soepel. Kan beter.

Prijs een lachertje voor een apparaat dat: als externe usb-disk, als NAS-server, als bt-server kan fungeren. Bovendien een cardreader en 2 usb-poorten aan boord heeft.

Neen, na mijn eerste digitale fotocamera wat mij betreft de uitvinding van de eeuw.

• Harddisk 1 terrabyte van Samsung

Heb jij ook een AC Ryan Playon! HD?

Reviews door de redactie

Vergelijk de remote eens met die van de xtreamer,dan is de playon remote echt een verademing.Ik heb ze beide :)
Kijk eens naar de interface van de Playon en dan is de xtreamer weer een verademing.
Ik ben op zoek naar een mediaplayer, en twijfel tussen deze van acryan playon hd en de eminent EM7080. Waarom zou ik voor deze acryan playon hd kiezen?
Enige wat ik kan verzinnen is de iets actievere community (neem t nietw eg dat EMinent ook vrij vlot is met nieuwe firmware versies) voor de PlayOn varianten en het design.. Maar dit is uiteraard smaak gebonden..
wat er nog mist in de firmware is ondersteuning voor nieuwsgroepen.
Je kan wel middels plugins nieuwsgroepen gebruiken. maar hou rekening mee dat rarren/parren/unzippen een behoorlijke processor intensieve taak is. Het is meer een extra'tje.

Forumlink: http://www.acryan.com/for...hp?f=102&t=4122&hilit=nzb
Heb je een bron van de aankondiging van 'uitzending gemist''?
Je vergeet YAMJ te vermelden. Prima player i.m.o., hoewel de mp3 GUI zeer primitief is.
Ikzelf heb de PlayOn!HD Mini en ervaar de afstandbediening juist als zeer prettig.. Meningen verschillen uiteraard.. ;)
De remote van de playon HD wordt onlogisch gebruikt. De pijltjestoetsen zouden moeten worden gebruikt om tijdens het afspelen van een film door te spoelen of de volume te verlagen, zoals de med8er ook heeft. Nu moet je de veel kleinere toetsen gebruiken. Daarnaast moet je goed richten anders gebeurt er niets.

Dat de Xtreamer remote nog slechter is? Tja....gelukkig heb ik geen Xtreamer dan!
:) Waarom Playon kiezen? Het apparaat werkt flitsend en werd zeer positief aangekondigd, Veel van de mediaplayers in de afgelopen jaren bleken achteraf een drama te zijn. Ik blijf het een uitvinding van de eeuw vinden en ben benieuwd naar de nieuwe updates.
Ben een aardige verzameling muziek en films, foto's en muziek aan het opslaan om alles lekker binnen handbereik te hebben. Weg met de cd's en dvd''s.
De volgende stap is wellicht, dat we alles van grote servers gaan streamen.
Naar verluidt is de Eminent ook een hele goede mediaplayer. Wacht niet te lang met de aanschaf, want je mist echt wat. Persoonlijk vind ik de Playon er iets strakker uitzien. 8)7
Kijk al een tijdje uit naar een media speler, en moet wel zeggen gezien AC Ryan PlayOn! HD
prijs/product .
Ga ik toch maar tot aankoop van de AC Ryan PlayOn! HD over