Plantronics BACKBEAT PRO (Paars, Zwart)

Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Plantronics BACKBEAT PRO (Paars, Zwart) Review

StefvE 19 juni 2018, 119 views Product gekocht

Plantronics BACKBEAT PRO (Paars, Zwart)

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Verbinden met 2 apparaten tegelijk
  • On-ear detection

Minpunten

• Zwaar
  • Zware bass

Erg goede kwaliteit headset, beetje zwaar maar je krijgt er wel een accuduur van 20 uur voor terug. Erg diepe bass wat na een tijdje als storend kan worden ervaren. Active Noice Canceling werk prima. In het vliegtuig of de bus wordt er veel weg gefilterd. Stop de koptelefoon vaak zo even in mijn tas en heeft het altijd overleefd, ben erg tevreden over de bouwkwaliteit! Er zit ook een knop op om de microfoon aan te zetten en gesprekken te houden, deze gebruik ik amper want als ik de headset afdoe gaat de muziek gelijk uit! Overigens wel handig tijdens gesprekken om even te muten.

Heb jij ook een Plantronics BACKBEAT PRO (Paars, Zwart)?