Apple Watch Series 3 (Sportbandje, 42mm) Grijs (Zwart)

Apple Watch Series 3 (Sportbandje, 42mm) Grijs (Zwart) Review

DePemco 18 juni 2018, 332 views Product gekocht

Apple Watch Series 3 (Sportbandje, 42mm) Grijs (Zwart)

Samen met de iPhone werkt deze watch erg fijn, maar het scherm beschadigd wel snel.

Pluspunten

• Goede combinatie met iPhone
  • Mooi scherm

Minpunten

• Geen goede tempered glass te vinden
  • Wanneer ik op de scooter zit, denkt de watch dat ik fiets
  • Klein
  • Alleen vierkant
  • Prijzig (Net zo duur als een iPad Air 2)

De watch zit bij mij al onder de krassen, omdat ik vaak onbewust ergens tegenaan kom. Ik heb verschillende tempered glasses van AliExpress geprobeerd, maar ze dekken allemaal een deel van het scherm af waardoor ik de watch niet optimaal kan gebruiken. Ook blijven ze niet goed zitten.

De accu gaat minimaal twee dagen mee, wat erg goed is.

Wanneer ik op de scooter zit, telt de watch dit mee als 'training tijd' en denkt het dus dat ik aan het fietsen ben.

Ik ben meer van de ronde horloges, maar omdat ik een iPhone heb en graag een goedwerkende smartwatch wil hebben heb ik toch maar deze watch gekocht. Ik heb er achteraf geen spijt van.

Heb jij ook een Apple Watch Series 3 (Sportbandje, 42mm) Grijs (Zwart)?