Samsung QE55Q8C (2018) Zwart

Specificaties 55" • Ultra HD • LCD • HDR • 2 tuners - Bekijk alle specificaties

Samsung QE55Q8C (2018) Zwart Review

Merel1808Newbie 14 juni 2018, 255 views

Samsung QE55Q8C (2018) Zwart

Prachtig design, chique afstandsbediening, mooi beeld; samenwerking met Apple-producten waardeloos

Pluspunten

• Prachtig design
  • Mooie afstandsbediening

Minpunten

• Samenwerking Apple producten waardeloos

Ik heb deze televisie nu een aantal weken in huis en ben niets dan enthousiast. Aanvankelijk schrok ik even van het formaat, maar door het dunne scherm, de minimale rand langs het scherm en de subtiele voet valt deze televisie eigenlijk minder op dan de vorige, die twee keer zo klein was. Het beeld is perfect, de kleuren zijn prachtig en door het gebogen scherm wordt je bijna de film ingezogen. De afstandsbediening is chiq, voelt stevig aan en vervangt de hele zooi plastic afstandsbedieningen die normaal de rand van de bank bewonen. Wij gebruiken onze eigen versterker en boxen, dus over het geluid kan ik niet veel zeggen. Het streamen en media delen werkt tot nu toe nog niet met mijn iPhone en Macbook, maar misschien moet ik me daar nog wat verder in verdiepen. Al met al, prachtig beeld, prachtig design!

Heb jij ook een Samsung QE55Q8C (2018) Zwart?