1 review

Sony Wireless 7.1 Headset (Gold Edition)

Specificaties Surround geluidsweergave - Bekijk alle specificaties

Sony Wireless 7.1 Headset (Gold Edition) Review

UnlikeZero 13 juni 2018, laatste update op 13 juni 2018, 596 views Product gekocht

Sony Wireless 7.1 Headset (Gold Edition)

Om mijn huisgenoten niet tot last te zijn tijdens het gamen in de late uurtjes deze headset aangeschaft. Tijdens normale uren gebruik ik een 5.1 surroundset, dus ik ben enigszins verwend in audioweergave. Geluid is redelijk, surround effect niet. Batterij voldoende voor een hele avond gamen.

Pluspunten

• Micro USB lader
  • Bedieningsknoppen
  • Batterijduur
  • 3.5mm aansluiting

Minpunten

• Virtual surround effect onnauwkeurig
  • Headset Companion App
  • USB Dongle

Opnamekwaliteit Score: 3
Features Score: 4
Het virtual surround effect geeft een redelijk stereobeeld en geluid dat van achteren komt is ook te onderscheiden.
Geluid dat recht voor je afspeelt klinkt niet zo.

De Headset Companion App heeft te weinig games in de lijst en de presets voor spelcategoriën zijn niet de moeite waard.
Er zijn costum presets beschikbaar om je eigen EQ voorkeur in te stellen.

Ik heb eerder koptelefoons in deze prijsklasse gehad en qua geluid leverden ze meer waarde voor het geld.

Het gemak van een draadloze headset met microfoon compenseert daar enigzins voor.

Wat ik erg jammer vind is dat je een USB dongle nodig bent om de headset aan te sluiten.

Heb jij ook een Sony Wireless 7.1 Headset (Gold Edition)?