Logitech Wireless Touch K400 Plus (NL) Zwart

Logitech Wireless Touch K400 Plus (NL) Zwart Review

ne0n87Newbie 9 juni 2018, 301 views Product gekocht

Logitech Wireless Touch K400 Plus (NL) Zwart

Top toetsenbord. Doet wat het moet doen en via Logitech Options genoeg settings te wijzigen

Pluspunten

• Plug and play
  • Klein en handzaam
  • Genoeg in te stellen via Logitech Options

Minpunten

• Nog geen gevonden

Besteld omdat ik mijn toetsenbord met draad helemaal zat was.
Deze was niet al te duur en had goede reviews gelezen.
Uitgepakt, USB in de laptop en toetsenbord aangezet en kon gelijk typen.
De F-toetsen worden gedeeld met de media toetsen.
Via een optioneel programma van Logitech is het mogelijk de F-toetsen of de media toetsen als standaard in te stellen.
Dit vind ik erg handig, gezien ik zelf weinig F-toetsen gebruik en meer de media toetsen zal gebruiken.
Ook is het via Logitech Options mogelijk de scroll snelheid aan te passen en andere opties.
Ik ben erg te spreken over dit mooie kleine toetsenbord wat alles doet wat ik wil!

Getest op Windows 10

Heb jij ook een Logitech Wireless Touch K400 Plus (NL) Zwart?