Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands, PC (Windows) Review

Kapats Gaming 3 juni 2018, 41 views Product gekocht

Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands, PC (Windows)

goede game erg prijzig goldedition hier en daar wat bugs maar voor de rest een prima game

Pluspunten

• Co-op
  • mooie omgeving
  • grote map

Minpunten

• Soms wat bugs
  • eentonig
  • niet overal even mooi

Stabiliteit Score: 2
Replaywaarde Score: 2
Besturing Score: 4
Geluid Score: 4
Beeld Score: 3
Gameplay Score: 4
Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands heb ik een tijdje geleden al gekocht en heb er veel plezier van gehad in het begin ik had de gold edition gekocht van 90 euro en dat is erg prijzig voor wat ik heb gekregen had bij nader inzien ook beter de deluxe kunnen kopen de game was erg leuk totdat het een beetje eentonig werd alle missie waren zo goed als hetzelfde zoals kidnap die persoon vernietig dat enzovoort het vliegen vind ik erg leuk in de game het auto rijden valt een beetje tegen want de auto's gaan niet snel genoeg in de dlc narcoroad gaan ze wel lekker snel het schieten is erg vermakelijk ook het geluid van het geweer klinkt niet verkeerd toch vind ik de dlc wat tegen vallen veels te veel eenvoud daarom heb ik allebei de dlc nooit uitgespeeld de main-game trouwens wel helemaal alle side missie's gedaan en alle skils geunlocked de game heeft een erg mooie map maar is zeker niet overal even mooi zoals bij de rotsen voor de rest is er eigenlijk weinig mis mee maar ik zou zeker niet de gold edition kopen in 2018

Heb jij ook een Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands, PC (Windows)?