Bose SoundSport wireless (Zwart)

Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Bose SoundSport wireless (Zwart) Review

Jepper1998 1 juni 2018, laatste update op 1 juni 2018, 554 views Product gekocht

Bose SoundSport wireless (Zwart)

Fijn product maar het heeft wel zo z'n plus en minpunten

Pluspunten

• Geluidsisolatie
  • Bouwkwaliteit
  • Gebruiksgemak
  • Volume
  • Draagcomfort

Minpunten

• Stoort wel eens
  • Steken ver uit je oren

Weinig last van omgevingsgeluiden en een goede bouwkwaliteit. Daarnaast steken ze erg ver uit je oren wat vervelend kan zijn als je in de sportschool zit daar in tegen zitten ze wel erg comfortabel en heb ik geen last van m'n oren gehad bij langdurige periode's luisteren. Ook zijn ze snel opgeladen en dan kan je weer ongeveer 4 uurtjes van je muziek genieten.

Een groot nadeel is wel dat de oortjes af en toe storen dit gebeurt zelden maar het is wel vervelend. Ik denk persoonlijk niet dat dat de schuld is van bose maar dat het heeft te maken met de Bluetooth verbinding (Ik had hiervoor ook draadloze oortjes de Jaybird freedom's en daarmee had ik hetzelfde probleem al is het bij de Bose Soundsport wel een stuk minder)

Ik heb deze oortjes gebruikt i.c.m. Iphone 6s

Heb jij ook een Bose SoundSport wireless (Zwart)?

Ik heb ze ook nu al 1,5 jaar denk ik misschien al weer 2 jaar bijna, maar zeker ook erg tevreden over.
Het uitsteken zie ik niet als - punt je heb er geen last van, en ze zitten wat ik gewend ben van Bose heerlijk in de oren(En blijven ook als 1 van de weinige zitten in mijn oren).

Het storen heb ik ook maar heel af en toe nog, ook na de firmware upgrade nog wel eens(Via Bose app).
Ik merk dat ik het met sporten eigenlijk nooit last van heb, alleen als ik de telefoon bij mijn secureid wallet heb zitten soms.
Dat uitsteken heb ik ook bijna nooit last van maar al ben ik in de sportschool en ik ga op z'n machine zitten om m'n buikspieren te trainen dan steken ze net te veel uit als ik die beugel over m'n hoofd heen trek en blijven ze net achter die beugel hangen dat is het enigste moment dat ik daar last van heb. Verder prima oortjes zeker als dit het enigste minpunt is wat ik kan vinden :P

En over firmware gesproken heb ik deze alleen geupdate bij aanschaf en dat is inmiddels al een jaartje geleden dus ik zal dat binnenkort ook nog even doen zal het storen waarschijnlijk wel wat verminderen