Tweakers zegt: 8,5

Bose QuietComfort 35 II (Zwart)

Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Bose QuietComfort 35 II (Zwart) Review

Muppet_ 1 mei 2018, laatste update op 9 maart 2019, 94 views Product gekocht

Bose QuietComfort 35 II (Zwart)

Fantastische koptelefoon, ben er helemaal happy mee. Zeer geschikt voor studeren in een gehorig huis. Op de fiets met NC uit (veiliger) hoor ik de wind net zo hard als bij m'n oude (bedrade) koptelefoon, vind ik niet erg. Ik heb geen last van een drukkend gevoel door de NC.

Pluspunten

• Geluid fantastisch
  • NC fantastisch
  • Accu fantastisch
  • Draagcomfort fantastisch
  • Koptelefoon + kabeltjes passen goed in de hardcase, daardoor altijd alles bij
  • Bellen werkt ook goed

Minpunten

• Kortste oplaadkabeltje ooit

Edit: Ik ontdekte dat ik met de NC op 'low' nauwelijks last heb van wind in m'n oren tijdens het fietsen! Veel minder dan wanneer de NC uit of high staat. Je hoort dan wel een stuk minder omgevingsgeluid, dus let goed op je eigen veiligheid.

In de stad zou ik dit niet doen, want je hoort auto's/bussen/anderen te laat naderen en dan schrik je je de pleuris als je ingehaald wordt, maar op een eindeloos rechtdoor stuk langs een N-weg over een rustig fietspad kan het bijvoorbeeld prima.

Heb jij ook een Bose QuietComfort 35 II (Zwart)?