Corsair Gaming K55 RGB (Qwerty US)

Specificaties Bedraad Qwerty met Dome switch toetsen - Bekijk alle specificaties

Corsair Gaming K55 RGB (Qwerty US) Review

BUSINESSRA 2 april 2018, 1.209 views Product gekocht

Corsair Gaming K55 RGB (Qwerty US)

Zelf ooit 2de hands gekocht en nog nooit spijt van gehad

Pluspunten

• Goeie bouwkwaliteit
  • Makkelijk mee te nemen
  • Comfortabel
  • Enigzins waterdicht

Minpunten

• Niet mechanische

Veel toetsenborden met deze functies en kwaliteit zijn echt heel duur. Deze is daar in een markt breker in. RGB verlichting, macro toetsen, pols steun en nog meer. Dit toetsenbord is gewoon fijn ingebruik en is stevig waardoor je hem makkelijk ergens mee naar toe kan nemen. Ik weet niet of dat het bij ze allemaal is, maar na dat ik er een keer cola over heen heb gegooid, heb ik er nooit last van gehad. De toetsen zijn door hun eigen systeem niet gaan plakken. En zijn niet kapot gegaan. De toetsen maken ook zeker voor dit soort typen weinig geluid wat zeker een plus punt is als je veel met andere via een microfoon communiceert. Je kan ook makkelijk met je vingers overal bij.
Daarom is dit gewoon een hartstikke fijn product en zal ik hem zeker aanraden.

Heb jij ook een Corsair Gaming K55 RGB (Qwerty US)?