OnePlus 5T (6GB RAM, 64GB opslag) Zwart

Specificaties 6" • 2160x1080 • 64GB - Bekijk alle specificaties

OnePlus 5T (6GB RAM, 64GB opslag) Zwart Review

BUSINESSRA 1 april 2018, 365 views Product gekocht

OnePlus 5T (6GB RAM, 64GB opslag) Zwart

Mooi design en lekker snel. Een flagship voor een medium prijs.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snel
  • Scherp beeld
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Alleen bij oneplus te koop

Gebruik deze telefoon nu bijna 3 maanden en ben echt onder de indruk. Veel telefoons die deze functies en hardware hebben kosten het dubbele. Hij heeft heel wat onder de motorkap en dat merk je ook zeker in gebruik. Lekker snel, zo goed als geen crashes, goed bereik met internet, goeie batterij en zo kan je nog een hele lijst toevoegen. OnePlus doet tot nu toe goed hun best om de markt te verbeteren, maar wel met een betaalbare prijs te blijven.

Heb jij ook een OnePlus 5T (6GB RAM, 64GB opslag) Zwart?

Niet alleen bij OnePlus te koop, ik heb de mijne bij BelSimpel gekocht. :)
Oohh... Sorry. Op het moment toen ik hem kocht was die alleen daar verkrijgbaar. En zie hem nog steeds niet bij veel winkels. Dus dacht dat dat nog steeds zo was.
Er zijn tegenwoordig wat winkels die 'm zelf importeren en verkopen. Heeft als voordeel dat je in Nederland koopt en dat de aankoop dus ook onder ons garantiestelsel valt :)

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Laptops