Seagate Barracuda Compute 2,5", 5TB

Specificaties 5TB • 2.5" HDD (SATA-600) • 5.400rpm - Bekijk alle specificaties

Seagate Barracuda Compute 2,5", 5TB Review

LEX63 26 maart 2018, laatste update op 19 december 2018, 1.172 views Product gekocht

Seagate Barracuda Compute 2,5", 5TB

Grote opslagcapaciteit, snel, goed in rubberschuim monteren anders niet echt stil

Pluspunten

• Grote opslagcapaciteit
  • leuke prijs.
  • Snel 133,6 MB/s

Minpunten

• Geen

maart 2018 heb ik een nieuwe notebook gekocht met standaard een 1TB HDD. Hmmm anno 2018 is dat niet echt veel meer.

Ik kocht een Seagate Backup Plus Portable Drive ST5000LM000 in zit gemonteerd**. De behuizing is simpel open te maken en na het verwijderen van de aluminium tape en de USB/SATA print kan de harddisk worden gebruikt.

Op moment van aankoop koste hij €140,- ik zie dat de prijs inmiddels is gezakt naar €135,- en dat in 8 dagen.

LET OP deze harddisk is 15mm dik en zal in de meeste notebooks niet passen.

Voor mijn notebook was het een gok of de ST5000LM000 wel paste.

Ben tot nu toe zeer tevreden met deze harddisk.

Kan ieder deze harddisk aanbevelen.

Heb jij ook een Seagate Barracuda Compute 2,5", 5TB?