Tweakers zegt: 8,5

Bose QuietComfort 35 II (Zwart)

Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Bose QuietComfort 35 II (Zwart) Review

Evanescent 23 maart 2018, 1.466 views Product gekocht

Bose QuietComfort 35 II (Zwart)

Koptelefoon zit erg goed. De kussentjes passen precies om mijn oren maar drukken niet. De Noise Canceling is voor mij te sterk. Ik hoorde niks maar had het gevoel alsof er een grote druk op mijn oren stond. Dat is ook in de zachte stand (je hebt High, low, off).

Pluspunten

• Goed geluid met volle bass
  • Zit erg comfortabel
  • De noise canceling is erg indrukwekkend
  • Mooie gesproken status
  • Opladen via MicroUSB

Minpunten

• Noise Canceling voor mij te heftig
  • Korte oplaadkabel

Dit is geen uitgebreide review maar ik wilde toch graag vertellen over wat de Noice Canceling precies doet, omdat dit voor mij totaal onbekend was voordat ik deze kocht. Daarom denk ik dat het interessant is om te vermelden. Ik verwacht geen +3 maar een +1 voor de kleine moeite zou aardig zijn :)

Koptelefoon zit erg goed. De kussentjes passen precies om mijn oren maar drukken niet. De Active Noise Canceling is voor mij te sterk. Ik hoorde niks maar had op mijn oren het gevoel alsof er een grote druk op mijn oren stond. Dat is ook in de zachte stand (je hebt High, low, off). Helaas daardoor niet bruikbaar voor mij en dus is de koptelefoon veel te duur om te houden. Ik heb hem dus na een paar dagen toch teruggestuurd.

Om een indruk te geven van wat de Noise Canceling kan, het algemene straatruis wordt 95% weggefilterd (of overschreeuwd met tegengestelde frequenties, eigenlijk), je komt echt in een soort van vacuüm terecht! Slechts een voorbij rijdende bus of opvallende geluiden zal je nog altijd goed horen. Maar het volume daarvan is dermate laag dat het prima met muziek te overstemmen is.
Echter die techniek van het tegenschreeuwen is denk ik wat mij die druk op mijn oren gaf. Het voelde gewoon niet prettig.

Heb jij ook een Bose QuietComfort 35 II (Zwart)?