Motorola Moto G5S Plus (4GB ram, dual sim) 32GB Grijs - Reviews

Motorola Moto G5S Plus (4GB ram, dual sim) 32GB Grijs Review

DonAnGill 23 maart 2018, laatste update op 23 maart 2018, 666 views Product gekocht

Motorola Moto G5S Plus (4GB ram, dual sim) 32GB Grijs

Al met al is dit toestel erg gebruiksvriendelijk, Vooral de stock Android en het 4Gb ram geheugen zorgt voor een vlotte schakeling tussen apps/games. Een twist bewegingen zorgt er voor dat de camera opgestart, erg handig!! word, helaas is de dual camera van lage kwaliteit. het had beter gekund, jammer.

Pluspunten

• Vlot toestel
  • Premium build kwaliteit
  • Goede vingerafdruk scanner
  • Handige shortcuts zaklamp/camera
  • NFC werkt goed
  • Waar voor je geld
  • 3.5 headphone jack
  • Goede batterij

Minpunten

• Teleurstellende dual-lens camera (waarschijnlijk software gerelateerd
  • De camera bump
  • Geen gezichts herkenning en IR blaster
  • Kan bij intensief gebruik erg warm worden
  • Geen usb-c connector
  • Matige adaptieve helderheid functie

Deze Moto G5s Plus voelt goed in de hand door de afgeronde randen en de aluminium behuizing.
Na een aantal maanden gebruik zijn de plus en minpunten goed te verwoorden.

De camera is een grote teleurstelling en heeft al voor veel irritatie en een groot aantal mislukte foto's gezorgd, je blijft maar foto's schieten in de hoop dat er een bij zit die er acceptabel uit ziet.
Qua gebruik is er weinig op aan te merken, elke opdracht verloopt vlot, zelfs als er een groot aantal apps open staan. Het geluid van de ingebouwde speaker klinkt redelijk goed zolang je het volume niet op maximaal zet.

Al met al is dit een prima toestel, helaas is de camera wat teleurstellend, ik denk zelf dat dit software gerelateerd is, in de pre-proccessing zie je een prachtig geschoten foto die er na post-processing duidelijk slechter en gecomprimeerd uit ziet.

Heb jij ook een Motorola Moto G5S Plus (4GB ram, dual sim) 32GB Grijs?

Geen automatische helderheid voor display?
Dat lijkt me erg sterk. Heb je niet een instelling fout staan?
Geen automatische helderheid voor display?
Dat lijkt me erg sterk. Heb je niet een instelling fout staan?
Ik heb het nog even nagekeken, er is inderdaad een adaptieve helderheid optie,
Deze was ik ondertussen vergeten vanwege de matige werking en heb deze optie binnen de eerste paar dagen uitgezet, helemaal vergeten dus. Bedankt voor de opmerking, ik zal het aanpassen.
Ik wil geen foutieve informatie plaatsen dus bedankt :)