Rolfstone Nova (Zwart)

Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Rolfstone Nova (Zwart) Review

miekelaan1978Newbie 20 maart 2018, 605 views Product gekocht

Rolfstone Nova (Zwart)

Handige oordopjes, mijn eerste paar volledig draadloze oordopjes. Gekocht vanwege de irritante kabels tijdens het sporten in de sportschool en omdat deze goedkoper waren dan oordopjes van bekende merken. Een kleine gok die goed heeft uitgepakt, gewoon een goed product.

Pluspunten

• Kleine oordopjes
  • Pasvorm
  • Oplaadcase

Minpunten

• Kleine vertraging in audio
  • Afspeelduur mag iets langer

Gekocht vanwege de irritante kabels tijdens het sporten en omdat het een goedkoper alternatief is van andere bekendere merken. Had eerder nog niet van Rolfstone gehoord dus het was een gok. Maar ik ben blij verrast. De oordopjes zijn makkelijk te verbinden, niet zo makkelijk als een kabel natuurlijk maar zodra ze verbonden zijn is het verbinden het zeker waard. De oordopjes zijn redelijk klein. Maar alsnog wanneer je echt kleine oren hebt zullen ze misschien niet passen. Bij mij zitten ze gelukkig goed. Het geluid is gewoon goed voor oordopjes. Het is te vergelijken met andere JBL oordopjes met kabel. Natuurlijk klinkt een koptelefoon voller maar voor tijdens het sporten is het niet slecht. Wat echt handig is is de oplaadcase. Deze zorgt ervoor dat de oordopjes altijd opgeladen zijn omdat er een powerbank in zit. Deze is ook handig om de oordopjes altijd bij elkaar te houden. Al met al een goede aankoop en ik denk dat we in de toekomst veel meer oordopjes zonder draad gaan zien aangezien het toch wel erg handig is.

Heb jij ook een Rolfstone Nova (Zwart)?

Ook ik heb nog nooit van dit merk gehoord. Ben erg benieuwd!
Hoelang is de accuduur van deze oortjes ongeveer?

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Microsoft