Sandisk Extreme Go USB 3.1 64GB Zwart - Reviews

Specificaties 64GB USB 3.1-stick (§0,438 per GB) - Bekijk alle specificaties

Sandisk Extreme Go USB 3.1 64GB Zwart Review

playon1955 13 maart 2018, 164 views Product gekocht

Sandisk Extreme Go USB 3.1 64GB Zwart

DIt is mijn derde USB 3.0/3.1 USB stick. DIt keer worden er echt spectaculaire snelheden gehaald. Heel wat zoek en speurwerk verricht en dit keer niet teleurgesteld.

Pluspunten

• Snelheid
  • Vormgeving

Minpunten

• Groot

In 2016 begonnen mijn eerste USB 3.0 stick (Sandisk Ultra) gekocht. Hoezo snel??? Niet veel sneller dan een kwalitatief goede USB 2.0 stick. Kortom ik verwachte veel meer.
Begin 2018 een Sandisk Ultra Fit 64GB aangeschaft die wel wat sneller was, maar me nog steeds niet kon bekoren. Na wat speurwerk nu deze Sandisk Extreme Go aangeschaft, die onderdoet voor zijn voorganger, maar nu toch 4 X zo snel is dan een goede USB 2.0 stick.
Ik haalde bij het kopiŽren van een 4GB iso file gemiddeld 70mb/s. Dat schiet wat beter op dan mijn eerste Sandisk USB 3.0 sticks. Misleidend al die verschillende namen en modellen. Als ik 30GB aan grote betanden kopieer scheelt het enorm als dit 5 keer zo snel kan worden afgehandeld. Een winst van25 minuten vind ik substantieel.

Heb jij ook een Sandisk Extreme Go USB 3.1 64GB Zwart?