Teufel MUTE BT (Zwart) - Reviews

Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Teufel MUTE BT (Zwart) Review

CptNevs34 12 maart 2018, 167 views Product gekocht

Teufel MUTE BT (Zwart)

Super product met matige noisecancelling.

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Verwisselbare accu
  • Zeer fijne en stevige case

Minpunten

• Knoppen zijn wat neutraal en dus moeilijk te bedienen
  • Noise cancelling

Geleverd in mooie stevige verpakking. Voornamelijk de bijgeleverde accessoires steken er wat mij betreft bovenuit bij deze koptelefoon.
- Vliegtuig adapter
- Externe accu
- Stevige maar fijne case met plek voor de accessoires

Koptelefoon zit fijn en voelt licht aan (smal langwerpig hoofd) en ik kan hem zonder problemen voor langere tijd dragen.

De knoppen zijn wat te neutraal waardoor op de tast bedienen lastig is. Beetje gewenning lost dit waarschijnlijk wel op.

Wanneer je de koptelefoon om je nek draagt knelt deze een klein beetje maar dit is een klein minpuntje.

Mijn enige teleurstelling is de noisecancelling. Hoewel deze goed werkt voor monotone geluiden (airco's. vliegtuigmotoren, trein etc) versterkt deze juist de niet monotone geluiden. In het vliegtuig hoor je, bijvoorbeeld de huilende baby of het gepraat van je achterbuurman/vrouw, juist extra goed. Bij bijvoorbeeld de JBL E65BTNC is de niosecancelling meer aanwezig (creŽert zelf ruis) maar filtert deze geluiden wel veel beter weg.

Heb jij ook een Teufel MUTE BT (Zwart)?

Raar, heb dezelfde maar ervaar dit totaal niet.... alles is weg, pratende mensen lijken in een andere kamer te zitten en met een beetje muziek aan hoor ik echt niks meer