Turtle Beach Stealth 700 voor Xbox One en Windows 10

Specificaties Bluetooth met USB en 3.5mm - Bekijk alle specificaties

Turtle Beach Stealth 700 voor Xbox One en Windows 10 Review

markoverklift 3 maart 2018, 611 views Product gekocht

Turtle Beach Stealth 700 voor Xbox One en Windows 10

Het geluid van deze headset is zeer goed, maar het is niet normaal te installeren op de PC.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Bouwkwaliteit
  • Comfort

Minpunten

• PC Bluetooth drivers

Opnamekwaliteit Score: 5
Features Score: 2
Ik heb deze headset gekocht omdat deze 5 sterren in de review kreeg en ook nog eens een acceptabele prijs had. Het is met 135 euro niet een uiterst goedkope headset, maar voor de geluidskwaliteit is ie wel goed.

Ik zag dat ie via wifi en bluetooth aan te sluiten was, dus dat leek me wel wat, lekker vrij door m'n hele huis lopen terwijl ik op een afstand kan horen of er een game gevonden is of iemand weer terug is van een peukie roken, terwijl ik lekker een drankje haal in de keuken.

Maar thuis aangekomen en het apparaat installerend zie ik dat ie alleen maar met een speciale XBOX ONE USB STICK, a € 22,95 op een Win 10 PC is aan te sluiten om zo van bepaalde functies te kunnen genieten. Maar goed, die kan ik eventueel later aanschaffen, tot dan maar even op de Bluetooth.

Installeren, herkend, helemaal goed, start een youtube videootje, helemaal geweldig. Het geluid is echt heel nice en hij zit lekker. Ik wil kijken hoe alles eruit ziet in de volume mixer en de Playback- en Recording devices menutjes. Crashed het venster zodra ik wat verander. Niet 1x, maar herhaaldelijk. Herstarten bied ook geen verlichting.

Nou heb ik hem eindelijk weer werkend, na een reboot, ga ik Discord in en op het moment dat discord opstart kapt meteen m'n sound ermee. Ik kijk in de devices, staan er 2! namelijk:

Stealth 700 Xbox One Hands-Free (Default communications device) en
Stealth 700 Xbox One Stereo (Default device).

Bij Recording staat alleen de velgende:
Stealth 700 Xbox One Hands-Free (Default communications device)

Al met al mag ie morgen weer terug. Erg jammer, want hij klinkt erg goed, dus wellicht dat de 5 sterren verdiend zijn voor het aansluiten op de Xbox One.

Heb jij ook een Turtle Beach Stealth 700 voor Xbox One en Windows 10?