Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

JBL E65BTNC (Zwart) Review

CptNevs34 1 maart 2018, 317 views Product gekocht

JBL E65BTNC (Zwart)

Fijne koptelefoon

Pluspunten

• Geluid
  • Bediening
  • Noise canceling
  • Vormgeving

Minpunten

• Bouwkwaliteit
  • Binnenkant drukt soms tegen je oor
  • Aansluiting AUX (mini)

Deze begin dit jaar aangeschaft omdat ik een Bluetooth koptelefoon met Noise canceling wilde en geen +300 wil betalen voor een Bose.

Koptelefoon zit fijn en vouwt goed op en is dus handig mee te nemen. Materialen voelen fijn aan. Noise canceling is goed wanneer je hem met vergelijkbare modellen vergelijkt (Sennheiser HD 4.50, welke wel minder ruis geeft maar ook minder goed geluid filtert).

Kan hem uren dragen zonder er veel last van te krijgen. Gaat naar een tijdje wel losser om je hooft zitten waardoor deze bij bewegingen kan verschuiven.

Geeft op tijd aan dat de batterij bijna leeg is, hierna heb je nog ongeveer 1 uur voordat deze uitvalt.

Nadeel vind ik de aansluiting van de aux aansluiting op de koptelefoon (mini).
Ook lijkt de bouwkwaliteit niet helemaal in orde. Het eerste model wat ik kreeg had na een maand last storingen in de Noise canceling wanneer er ook maar iets de buitenkant van de rechter oorschelp aanraakte.
In het vervangend model lijkt nu iets los te zitten in de rechter oorschelp wat je zeer duidelijk hoort wanneer je beweegd tijdens het dragen van de koptelefoon. Zeker voor deze prijs moet dit eigenlijk niet kunnen.

Heb jij ook een JBL E65BTNC (Zwart)?