JBL E25BT (Zwart) - Reviews

Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

JBL E25BT (Zwart) Review

BobDo 27 februari 2018, laatste update op 27 februari 2018, 351 views Product gekocht

JBL E25BT (Zwart)

N.a.v. de test “roundup goedkope bt oordoppen” de JBL E25BT aangeschaft. Deze voldoen prima. Redelijk geluid en prima pasvorm.

Pluspunten

• Goed geluid voor dit geld.
  • Schakelt makkelijk tussen diverse apparaten
  • Comfortabel
  • Blijven goed zitten.

Minpunten

• microfoontje is matig.

Ik heb deze oordoppen vorige week aangeschaft naar aanleiding van de test die ik op deze site las. Ik heb gekeken naar de beste uit de test, n.l. de Sony dopjes maar ik vond dat model een beetje raar met die grote proppen uit je oor. Daarom maar tweede keus genomen, klein maar fijn.
De QuickStart gids vond ik een beetje vaag maar uiteindelijk is het connecten met m’n apparaten vlot gegaan. Het is erg prettig dat het setje vlotjes schakelt tussen diverse apparaten.
Draadloos luisteren is erg prettig. Geen draad die in de weg zit of die ergens achter blijft haken en de dopjes uit je oren rukt ;)
De geluidskwaliteit is zeer acceptabel in het licht van de technische beperkingen en de prijs t.o.v. de toppers.
Er worden 3 maten dopjes meegeleverd. Deze zitten ietwat schuin op de units maar dat blijkt bij te dragen aan de stevigheid waarmee ze blijven zitten.
Het draagcomfort vind ik prima. De set zit aan een clip die je in je kraag kunt klemmen waardoor er nauwelijks gewicht aan je oren hangt. Ik heb ze meer dan een uur onafgebroken gedragen en hoefde ze niet elk moment goed te duwen. Mijn vorige setje was een bedraad Beats setje waarbij dat door het gewicht en beweging van de draad wel steeds nodig was. Het geluid van dat setje was overigens wel wat beter.
Ik heb gesport met de dopjes in hoewel ze daar niet voor ontworpen zijn. Als het niet al te heftig gaat (en je niet te hard zweet) dan blijven ze nog steeds verbazend goed zitten.
Als je het setje aanzet en het connect dan geeft het wat geluidjes waardoor je het blindelings kan bedienen. Het werkt prima op zowel m’n iPad als m’n Android smartphone en ook op mijn tv. Het schakelt razendsnel naar het laatst ingeschakelde apparaat. Erg makkelijk.
De geluidskwaliteit bij het telefoneren is ook redelijk maar “de andere kant” vond het geluid matig.
Het zou wel prettiger zijn als het middelste knopje wat duidelijker voelbaar zou zijn.
Conclusie: ik ben happy met deze aankoop.

Heb jij ook een JBL E25BT (Zwart)?