Specificaties Bedraad Qwerty met Kailh Brown switches - Bekijk alle specificaties

Sharkoon Skiller Mech SGK3 (Kalih Brown, Qwerty US) Review

heliada 24 februari 2018, laatste update op 24 februari 2018, 197 views Product gekocht

Sharkoon Skiller Mech SGK3 (Kalih Brown, Qwerty US)

Heerlijke toetsenbord voor deze prijs. Brown switches zijn echt heerlijk, voelt niet goedkoop aan, heeft RGB en gewoon alles wat je zou kunnen willen. Wel geen pols steun maar dat valt mee, je dan die dan altijd apart kopen (zo'n eentje van gel bijvoorbeeld). Tevreden!

Pluspunten

• Voelt robust aan, aluminium behuizing
  • Niet te veel lawaai
  • RGB
  • Alles!

Minpunten

• Geen pols steun

(Ben geen Nederlands dus sorry voor fouten in text!)
Ons oude logitech toetsenbord die ik nu moet gebruiken dat mijn laptop in de reparatie zit vond ik vreselijk. Hij is wireless en gezien zijn leeftijd van 8 of 10 jaar, gingen de toetsen soms vast zitten of zouden ze niet geregistreerd worden door de logitech receiver en dan zouden ze na een paar seconden op het scherm komen. Dit was niet eens voor mijn school werk voor een paar weken voldoende, dus dacht ik.. als ik nu wel een toetsenbord koop wil ik er een die ik ook later met mijn laptop kan gebruiken. Dus geen goedkoop toetsenbord, maar wel eentje die beter is dan wat mijn laptop heeft. Gezien het prijs en reviews voor deze sharkoon gekozen. Nooit een mechanishe toetsenbord eerder gehad of zelfs gezien, dus ik was echt benieuwd!
Wow. Dat was het eerste dat ik dacht. Hoe zwaar is dit ding! Deze toetsenbord is echt ongeloofelijk cool. RGB, aluminium behuizing, lekkere brown switches, hij heeft het allemaal en dan nog wat.
Hij kwam in een mooie doos, goed en netjes verpakt. Ziet er echt niet goedkoop uit (eigenlijk ziet de toetsenbord echt cool uit) en voelt heerlijk aan. Zeker voelt beter dan verwacht van een 70 euro toetsenbord. Mijn vriend heeft een corsair k55 van 50 euro en die voelt alsof de toetsen op aardapel puree zitten in vergelijking met deze toetsenbord. Die van hem is dan wel geen mechanishe toetsenbord.
Ik mis wel een pols steun maar dat valt wel mee. Hij maakt niet te veel lawaai (niet veel meer dan ons oude wireless logitech toetsenbord tenminste). Ik hoef ook niet te zwaar typen want alle toetsen gaan zeer licht (geen vast zittende toetsen meer yay). Gewoon wow. Ik ga nooit meer terug, zeker zijn geld waard!
Ik zou niks aan deze toetsenbord veranderen behalve een pols steun toevoegen en als ie kapot gaat in de toekomst, zou ik waarschijnlijk voor deze prijs gewoon hetzelfde kopen. Maar gezien dat het om een mechanische toetsenbord gaat verwacht ik dat ie gaat best lang mee.
Alleen wordt het wel een beetje wennen omdat ik meestal een laptop toetsenbord gebruik en deze is dus hoger. Maar wel heerlijk!
Ik ben er zo blij mee, een echte aanrader!

Heb jij ook een Sharkoon Skiller Mech SGK3 (Kalih Brown, Qwerty US)?