1 review

Trust Radi USB Microfoon

Trust Radi USB Microfoon Review

Xorgye 20 februari 2018, laatste update op 20 februari 2018, 585 views Product gekocht

Trust Radi USB Microfoon

Het is een slecht product voor een te hoge prijs. T ziet er leuk uit maar het is allemaal schijn.

Pluspunten

• Regelbare microfoon sterkte
  • Aan/uit knop
  • USB adapter
  • Stabiele standaard

Minpunten

• Slechte geluidskwaliteit
  • Alles plastic

Ik zocht een microfoon om te gebruiken tijdens gameplay opnamen.
Ik gebruik nu de interne microfoon van mijn MacBook Pro, graag wilde ik een microfoon nodig die los te plaatsen is voor beter ontvangst.

In de winkel waren 2 varianten van deze 'Trust USB all-round MICROPONE' te vinden. De Radi (dit product) en een generieke.
De prijs van deze Radi, in combinatie met de hoe het product gepresenteerd wordt, deed vermoeden dat dit een leuke instap microfoon was om net iets meer mee te doen.

Dit product levert niet wat je op het eerste gezicht denkt te krijgen!
En als je de verpakking er op na leest zie je ook dat er ook helemaal geen eigenschappen vermeld worden, en al helemaal geen studio-achtige eigenschappen aan toegeschreven worden!

Wat is mijn ervaring met dit product:
  • Met de aanbevolen instellingen heb je extreem veel ruis op de lijn. Dat is rechtstreeks met gebruik van de 3.5 plug of via de USB adapter.
  • Je hebt een programma als Audacity nodig om achteraf de kwaliteit enigszins acceptabel te krijgen.
  • De studio stekker mag je, volgens de handleiding, niet in een mengpaneel stoppen.
Kortom, je wordt blij gemaakt met een mooi jasje maar de inhoud is waardeloos.

Heb jij ook een Trust Radi USB Microfoon?