HP Pavilion 14-bf001nd - Reviews

Specificaties 14" • 1920x1080 (Full HD) • 256GB • Intel Core i3 - Bekijk alle specificaties

HP Pavilion 14-bf001nd Review

MarnickS 19 februari 2018, laatste update op 19 februari 2018, 246 views Product gekocht

HP Pavilion 14-bf001nd

Dit is een goede laptop voor een goede prijs. Snel genoeg voor alle basis taken en een mooi helder scherm

Pluspunten

• Snel
  • Mooi, helder scherm
  • Mooi formaat

Minpunten

• Geen top-prestaties

Deze laptop heb ik gekocht omdat mijn HP Envy van 2014 aan zijn einde is.
De prestaties van deze laptop zijn prima, maar niet fantastisch. Maar dat moet je natuurlijk ook niet van een i3 verwachten. Maar mijn Envy had een i7.
Het scherm is echt een verademing. Mooie kleuren, helder en weinig randen.
Ook typt hij erg fijn!
De gezichtsherkenning is handig en makkelijker dan de vingerafdrukscanner in mijn Envy.
Er zijn genoeg poorten, al had ik nog wel graag een extra USB poort gezien. Dat had wel op de plek van de USB-C aansluiting gemogen.
Ik gebruik de laptop voor wat internetten, school (Word, Excel en PowerPoint), en wat met mijn site bezig (Brackets en FileZilla). Dat kan hier prima mee. En nog wat prutsen met wat andere dingen, maar dat is heel verschillend :) . Al met al een fijne, niet al te dure laptop. Misschien ooit nog eens een i5 in zetten als dat lukt _/-\o_

Heb jij ook een HP Pavilion 14-bf001nd?