Specificaties 5" • 1280x720 (HD) • 16GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Motorola Moto C Plus (2GB ram) Zwart Review

hdullink 14 februari 2018, 290 views Product gekocht

Motorola Moto C Plus (2GB ram) Zwart

Ter vervanging van m'n Nokie 1600 ultra-basic zocht ik iets met een lange accuduur en goede prijs/prestatie verhouding. De 1600 hield het 5 weken uit met één acculading. Met m'n zeer lichte gebruik houdt de acculading van deze Moto het 2 weken vol. Zeer acceptabel :) (2 weken in bezit)

Pluspunten

• accu
  • prijs (actiekortingen!)
  • no nonsense

Minpunten

• zal geen update naar Oreo krijgen

M'n onverwoestbare Nokia 1600 ultra-basic is inmiddels 10 jaar oud maar voldoet nog steeds grotendeels aan mijn wensen/eisen. De 1600 kan enkel 2G (dual-band) en in veel landen wordt 2G uitgefaseerd. Toch maar uitkijken naar een vervanger.

Dankzij dubbele actiekortingen (kassakorting en cashback) kon ik deze meest uitgebreide versie van de C plus (2GB, dual-SIM, 4000mAh accu) voor minder dan 80 euro meenemen. Dus toch maar over gestapt van een basic naar smart phone.

Voor een beginnende smart phone gebruiker is het formaat flink wennen, drie keer groter dan m'n ultra-basic. Past minder makkelijk in m'n broekzak maar het gaat.
Het aannemen van een gesprek is ook nog lastig, het scherm wordt zwart voordat ik de kans krijg om het telefoon ikoontje naar rechts te slepen.

Met (voor mij) nieuwe connectivity mogelijkheden (4G, WiFi, blue-tooth) en een 720p verwacht ik dat ik hier veel plezier mee zal hebben tijdens m'n reizen.

Heb jij ook een Motorola Moto C Plus (2GB ram) Zwart?

Dat ie geen officiele update naar Oreo zal krijgen is in principe geen probleem. En als het dat wel wordt, dat kun je altijd nog een custom rom flashen. ;)

[Reactie gewijzigd door Winduss op 27 februari 2018 07:58]

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8