Motorola Moto G5S (3GB ram) Grijs - Reviews

Specificaties 5,2" • 1920x1080 (Full HD) • 32GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Motorola Moto G5S (3GB ram) Grijs Review

Paulatoetje 13 februari 2018, 593 views Product gekocht

Motorola Moto G5S (3GB ram) Grijs

Telefoon werkt snel en ligt lekker in de hand, voor een hoesje hoef je ook niet ver te zoeken. Ik had in de reviews gelezen dat het scherm soms kon flikkeren, dit heb ik 1x gezien in het instellingenscherm maar verder niet weer. Zware spelletjes kan hij gewoon aan.

Pluspunten

• Batterij gaat lang mee ook met zware apps
  • Fotos zijn mooi
  • Stock android
  • Veel extra functies die je naar wens kan invullen zoals schudden voor zaklamp
  • Extra sim OF een sdkaart
  • Processor kan veel aan
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• Niet ondervonden

Goedkope telefoon die naar mijn mening beter is dan een "A merk" telefoon zoals samsung of apple. Extra functies zoals schudden voor zaklamp en draaien voor camera zijn aan te passen en zelf te maken. Persoonlijk vind ik dit leuk omdat je dan een beetje met de telefoon kan
spelen om dingen uit te vinden. Ruimepaciteit die uitbreidbaar is en kan ook veel achtergrond apps aan zonder heel heet te worden. Zit een oplaadkabel met adapter bij. Snelladen is ook geen probleem. Ik heb het hoesje hieronder gelinkt alleen heb ik hem dan in het paars in plaats van blauw

Niet het nieuwste van het nieuwste maar toch een goede betaalbare telefoon.

Heb jij ook een Motorola Moto G5S (3GB ram) Grijs?