Motorola Moto G5S Plus (4GB ram, dual sim) 32GB Grijs Review

basriet 12 februari 2018, laatste update op 12 februari 2018, 554 views Product gekocht

Motorola Moto G5S Plus (4GB ram, dual sim) 32GB Grijs

Moto G5s plus. Lekker snel 4G data, ruime hoeveelheid (4GB) geheugen, alle aps draaien vlot. Ook dng processing! Ik gebruik FV-5 voor fotografie. -> top foto's in raw format.

Pluspunten

• scherm, 1920x1080 (Full HD)
  • 4GB intern
  • 32GB
  • fotografie met FV-5 app
  • accuduur (2 dgn, geen probleem)
  • snel opladen met meegeleverde lader

Minpunten

• geen screenprotector standaard
  • uitstekende delen van de camera
  • camera app van android
  • geen kompas
  • 2e sim óf geheugen

Aangeschaft bij MM tijdens de BTW dagen. 245 euro.
Nu twee weken in bedrijf en zeer tevreden.

Ik gebruik de Moto G5s Plus als huis tuin en keuken processor. Naast telefonie heel veel apps zoals:
- Camera FV-5 (voor fotografie)
- F-Stop (gallery)
- Camera FV-5 (voor filmen)
- NBV bijbel
- Marinetraffic
- Flightradar
- NPO Start (casten via Chromecast)
- TED (casten)
- Stellarium
- Marktplaats
- K9 Mail
- KLM, Reisplanner
- HP ePrint
- Colornote
- total commander
- allerlei social en non-social media

Scherm van deze minicomputer: 1920x1080 (Full HD)
Accuduur: 2 dagen met een volle lading en de hele dag app gebruik.
4G data: lekker snel. eigenlijk geen verschil tussen 4G en wifi.
Formaat: groot. Ik heb grote handen maar de belangrijkste apps heb ik aan de rand van het scherm staan zodat je makkelijk met je duim en vingertoppen erbij kan met één hand.

De onboard foto app levert niet wat ik graag wil wanneer ik fotografeer. Daarom heb ik FV-5 pro geïnstalleerd. Dat levert heel veel controle over de fotografie instellingen en bovendien kan je nu raw (dng format) en png format foto's opslaan. Omdat er ruim geheugen voorhanden is, werkt dit prima. Zelfs het post processen op de telefoon van de raw bestanden is geen probleem. Soms een paar seconden laden.

Heb jij ook een Motorola Moto G5S Plus (4GB ram, dual sim) 32GB Grijs?

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield V Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8