Specificaties Over-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Superlux HD-330 (Blauw, Zwart) Review

underdog007007 7 februari 2018, laatste update op 7 februari 2018, 148 views

Superlux HD-330 (Blauw, Zwart) (Product gekocht)

Zoek je voor een koptelefoon die voor zowel muziek, films, en games gebruikt kan worden? Maar heb je een kleine beurs? Dan is de hd330 misschien wel de koptelefoon voor jou.

Pluspunten

• Comfort
  • Prijs/kwaliteit
  • Open design (soundstage)

Minpunten

• Geen af te nemen kabel
  • 668B's met velour pads betere soundstage

Dit zijn (half-) open headphones, je hebt ook de gesloten versie (hd660's) maar met deze heb je meer soundstage. Handig voor bij het gamen. Had de 668B's al met velour pads, en moet zeggen dat die wel een betere soundstage heeft, maar dat deze koptelefoons elkaar niet veel onderdoen qua geluidskwaliteit mag duidelijk zijn. De hd330 wint het wel van mij met comfort. De headband ligt gewoon goed om het hoofd.

De hd330 zit redelijk comfortabel, maar heb dan ook nog de standaard earpads op. Geluidskwaliteit is voor de 30 euro ook prima. Redelijke bass, vocalen/instrumenten klinken rijk en gedetailleerd. Gewoon een goede koptelefoon voor films, muziek en af en toe een casual game tussendoor.

Heb jij ook een Superlux HD-330 (Blauw, Zwart)?

Ik zit ook al een tijdje te kijken naar een nieuwe koptelefoon en deze lijkt me wel wat.
Ik zie alleen dat deze koptelefoon een impedantie heeft van 150 ohm en je eigenlijk dus een versterker nodig hebt als je hem in combinatie met een PC of laptop wil gebruiken.

Gebruik jij hem met of zonder versterker?
Vanwege de 150 ohm had ik hem maar op de gok zonder versterker genomen, maar bij mij doet ie het zowel op de pc als op mijn telefoon. Geen versterker nodig dus. De kabel is alleen wel wat kort, en niet afneembaar. (Met mijn pc, die in de hoek van mijn bureau staat, gebruik ik de verlengkabel van de 668b).
Bedankt voor je antwoord!
Ga ik hem binnenkort maar bestellen denk ik, met verlengsnoer :)

Versterker kan ik achteraf altijd nog bestellen :)