Specificaties voor de PC - Bekijk alle specificaties

Xbox Wireless Adapter for Windows 10 (2017) Review

MatthiasL 7 februari 2018, laatste update op 8 februari 2018, 97 views Product gekocht

Xbox Wireless Adapter for Windows 10 (2017)

…indelijk is de opvolger beschikbaar. Zojuist gekocht bij de Game Mania. Omdat ik me helemaal de blubber heb gezocht en nooit uitsluitsel kon vinden over wanneer deze nu waar beschikbaar zou zijn, alvast deze headsup. De review volgt de komende dagen.

Pluspunten

• Compact
  • Doet wat het moet doen
  • Snel
  • Goed ondersteund

Minpunten

• Slechte beschikbaarheid

Hij werkt perfect. Aansluiten en gaan, simpele connect knop.

Heb jij ook een Xbox Wireless Adapter for Windows 10 (2017)?

Beste Matthias,
Op de website van Game Mania vin ik nog steeds de oude versie, maar geen verwijzing naar de nieuwe. IN welke regio heb je jouw adapter gekocht?
Hij is via website van Microsoft gewoon te bestellen voor 22,99 euro. Tweakers mss ff aanpassen want hier staat hij als nog niet beschikbaar.
Dat is dan ook nieuw. Er valt voor Tweakers volgens mij weinig aan te passen, de link naar 'Productinformatie' bij 'Specs van de fabrikant' op het tabblad Specificaties verwijst immers hier al naar.

De prijzen worden, naar ik meen automatisch ingelezen door webshops die ervoor kiezen om mee te willen doen. Ik denk dat de MS site dit niet doet, maar nu het product dus blijkbaar breder beschikbaar komt zal hij t.z.t. ook wel in de andere, wel automatisch ingeladen webshops met prijs en al tevoorschijn komen (en dus ook hier).
Tenzij ik iets over het hoofd zie of mijn ad-blocker iets blokkeert, kan ik 'm hier niet bestellen? https://www.xbox.com/nl-N.../wireless-adapter-windows

edit: dit is namelijk de oude: https://www.xbox.com/nl-N.../windows-wireless-adapter

[Reactie gewijzigd door 219986 op 18 maart 2018 14:25]

Dat lijkt inderdaad op de nieuwe! Dank.

[Reactie gewijzigd door 219986 op 18 maart 2018 16:26]

Ze hebben hem hier in Rotterdam ook gewoon in de media markt

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield V Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8