Beyerdynamic CUSTOM STUDIO (Zwart) Review

RobinKuijp 10 februari 2018, 160 views Product gekocht

Beyerdynamic CUSTOM STUDIO (Zwart)

De Byerdynamic custom sudio is een stevige goedklinkende koptelefoon koptelefoon voor de prijs.

Pluspunten

• Stevig
  • nauwkeurig geluid met veel detail
  • verwijderbare kabel
  • instelbare bass response

Minpunten

• niet handig voor onderweg
  • je moet van het geluid houden.

Mijn keuze voor de Beyerdynamic custom studio pro ging uit vanwege de ervaringen die ik gehoord heb van andere mensen over de wel bekende DT770. het voordeel van de custom studio pro tegenover de DT770 zijn de verwijderbare kabel en dat je de Bass response zelf kan instellen waar ik later op terug zal komen.

uiterlijk

De Beyerdynamic custom studio pro heeft een typisch uiterlijk van Beyerdynamic. je vind het mooi of lelijk. De koptelefoon zit lekker op je hoofd, doordat de Ear cups en de hoofdband van erg zacht materiaal gemaakt zijn. Tevens zijn de Ear Cups en de hoofdband te verwijderbaar wat vervangen naar slijtage makkelijk maakt. Hiernaast is de Aux kabel verwijderbaar waardoor je dus je eigen aux kabel kunt gebruiken als je dit wilt. Wel moet je rekening houden dat bij de jack ingang van de koptelefoon een pinnetje zit waardoor iet alle aux kabels zullen passen.
De meegeleverde Aux kabel is een krul kabel van 3 meter. Deze kabel heeft een 5.5mm opschroef plug erbij geleverd.

Geluid

het geluid van de koptelefoon is erg gedetailleerd. De lage bas is niet overdreven en mids en de trebbe zijn ook prima. De koptelefoon heeft ook een schuifje aan beide kanten waarmee de bas ingesteld kan worden. Op stand één is de bas gedempt, stand twee is geen bas boost. En bij stand drie en vier is de bas wat sterker. Het verschil tussen stand één en twee is niet erg groot. Ditzelfde geld voor de standen drie en vier. Naar mijn mening is stand drie het beste

Zoek je een koptelefoon tussen de 150 en 200 euro met een vaste kabel en een goed geluid is deze koptelefoon wellicht iets voor jou.

Heb jij ook een Beyerdynamic CUSTOM STUDIO (Zwart)?

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 2 Far Cry 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8