Marantz PM6006 zilver

Specificaties 2.0-kanaals met 45W versterker - Bekijk alle specificaties

Marantz PM6006 zilver Review

pimxcNewbie 28 januari 2018, 1.928 views Product gekocht

Marantz PM6006 zilver

Geweldige versterker!

Pluspunten

• Geluid
  • Aansluit mogelijkheden
  • Ontwerp

Minpunten

• Geen wifi of bluetooth

Geluidskwaliteit Score: 5
We hebben deze versterker gekocht ter vervanging van onze 20 jaar oude Harman Kardon. Bij ons stuurt hij twee vloerstaande Wharfedale luidsprekers aan. We luisteren graag muziek via een chromecast audio, die staat op de nieuwe versterker aangesloten via de optische ingang. Wat een verschil met de oude versterker! Detail en diepte zijn weer aanwezig en vooral bij het luisteren op extreme kwaliteit op Spotify komt de muziek je kamer binnen alsof de band hier staat te spelen. Handig dat deze versterker twee optische ingangen heeft, zo kunnen we de decoder ook via de ingebouwde DAC afspelen. En ook vinyl kun je aansluiten op de phono ingang. Voor de aanschaf veel versterkers geluisterd maar deze sprong er echt uit. Heel blij met deze aanschaf!

Heb jij ook een Marantz PM6006 zilver?