Fossil Q Explorist FTW4004 Blauw (Bruin)

Specificaties Android, iOS compatibel - Bekijk alle specificaties

Fossil Q Explorist FTW4004 Blauw (Bruin) Review

joukee 22 januari 2018, 85 views Hands-on

Fossil Q Explorist FTW4004 Blauw (Bruin)

Ik mis echt functionaliteit op deze mooie horloge

Pluspunten

• Mooi design

Minpunten

• Batterij
  • Functionaliteit
Ik heb het horloge nu een week of 4 in mijn bezit en de laatste 2 weken heb ik hem niet meer gebruikt. Daar waar ik op het begin nog super blij was met het horloge ben ik nu van mening dat hij niks toevoegt. In de eerste weken vond ik het vooral handig dat ik mijn muziek via de telefoon kon doorklikken en dat ik wist wanneer ik berichten binnen kreeg en dat ik ze ook kon lezen. Na een aantal dagen werd ik eigenlijk alleen maar gek van het continu lezen van de berichten, je krijgt gelijk het gevoel dat je moet reageren. Met een telefoon heb ik dat minder want dan reageer ik alleen als ik hem in mijn handen heb en er dus tijd voor heb.
Wat ik vooral mis zijn functionaliteiten voor het sporten. Bijvoorbeeld een hartslagmeter. Daarnaast is het horloge op normaal gebruik net een dag te gebruiken. De volgende dag is hij weer te gebruiken als je hem dan wel goed op de lader heb gedaan, de magneet is erg zwak.

Heb jij ook een Fossil Q Explorist FTW4004 Blauw (Bruin)?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht