Samsung Gear Sport Blauw (Blauw)

Specificaties Android, iOS compatibel en 67g - Bekijk alle specificaties

Samsung Gear Sport Blauw (Blauw) Review

Tanager 22 januari 2018, laatste update op 23 januari 2018, 208 views Product gekocht

Samsung Gear Sport Blauw (Blauw)

Prima horloge, past ook om een vrouwenpols. Wel is de horloge met normaal gebruik om de paar dagen leeg.

Pluspunten

• Handig draaiwiel
  • Mooi design
  • Gebruiksvriendelijk
  • Kan volledig gepersonaliseerd worden

Minpunten

• Moet om de 2 dagen opgeladen worden
  • Niet geheel waterdicht (kunt er niet mee douchen of afwassen vanwege de temperatuurverschillen)
  • Ander bandje inklikken gaat niet zo gemakkelijk als het lijkt

Nu al paar maandjes in bezit, ben ik er erg blij mee. Ik draag het horloge zowel de dag als nacht. In het begin is het wat wennen, sinds de klok groter is dan een gemiddeld horloge. Erg leuk zijn de verschillende functies die erop zitten. Zo kun je de achtergrond naar ieder wens veranderen. Wil je alleen de tijd zien? Prima! Wil je ALLES zien? Ook prima!

Van analoog tot zwemmen, het horloge kan erg veel:
- Analoge en/of digitale weergave
- Houdt stappen bij
- Traplopen (hoewel het niet alles pakt)
- Trainingen (hardlopen,wandelen, squats, crunches, fietsen, en nog veel meer)
- Waterinname
- Koffie-inname
- Agenda
- Alarm (erg handig, het trilt, dus je maakt je wederhelft ook niet wakker)
- Hartslag
- GPS
- Connectiviteit met je mobiel
- Berichten ontvangen van mobiel (zoals what's apps)

Het horloge kun je verbinden met je mobiel. Zelf gebruik ik daarvoor de Samsung S8+. Met de health app voel je je helemaal up to date en gezond! Het synchroniseert snel en wat ook erg handig is (mocht je soms net zo vergeetachtig zijn als ik) je kunt je mobiel ermee vinden door enkel een druk op de knop, mits het nog op bluetooth connect afstand is.

Heb jij ook een Samsung Gear Sport Blauw (Blauw)?