Plantronics Voyager Focus UC B825 - Reviews

Plantronics Voyager Focus UC B825 Review

kh.romkes 21 januari 2018, 84 views Product gekregen

Plantronics Voyager Focus UC B825

Gekregen op een Microsoft event en inmiddels al twee jaar zeer tevreden gebruiker. Noise cancellation is prima en fijn als je even "rust" wil. De geluidskwaliteit is super, verre boven verwachtingen. Pairing kan met elk device en tegelijkertijd. Omgevings geluid word ook prima weggefilterd. Echte aanrader.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Range (50m)
  • Compatibility
  • Bouwkwaliteit
  • Accuduur

Minpunten

• Prijs dongle

Een van de betere UC headsets op de markt.
Laatst een nieuwe dongle gekocht, maar de prijs hiervan viel enorm tegen.
Noise cancellation is prima en fijn als je even "rust" wil.
Bij het activeren hiervan vallen de hoge tonen lichtelijk weg.
De geluidskwaliteit is super, verre boven verwachtingen van een UC headset.
Pairing kan met elk device en tegelijkertijd. Het maakt niet uit of ik mobiel of via mijn PC gebeld wordt. (Playstation-4 werkt ook via de dongle.)
Omgevings geluid word ook prima weggefilterd volgens mijn collega's.
Daarnaast wil ik tijdens calls/meetings graag rondlopen of koffie pakken, en als je via de dongle belt komt de headset een heel eind zonder kwaliteitsverlies.

Echte aanrader.

Heb jij ook een Plantronics Voyager Focus UC B825?