Fossil Q Venture FTW6008 Rosť Goud (Rosť Goud) - Reviews

Fossil Q Venture FTW6008 Rosť Goud (Rosť Goud) Review

Simoon_DNewbie 19 januari 2018, 208 views
De reviewer ontving een beloning voor het schrijven van de review, bijvoorbeeld korting op de aanschaf.

Fossil Q Venture FTW6008 Rosť Goud (Rosť Goud)

Dit horloge is stijlvol en vrouwelijk en heeft alle nodige functies. Het horloge is wat groter maar gezien het design nog steeds elegant. Het is licht en zit lekker om de pols. De smartwatch is makkelijk te bedienen en te koppelen aan mijn telefoon. Batterijduur is ongeveer 48 uur.

Pluspunten

• Design
  • Kleurenscherm
  • Niet zwaar

Minpunten

• Batterijduur

Het horloge is qua design erg vrouwelijk en stijlvol. Het is groter dan normaal, maar zit nog steeds erg elegant (ik heb een nogal smalle pols). De digitale display is makkelijk aan te passen zodat het uiterlijk van de smartwatch aangepast kan worden aan het seizoen of de outfit. De smartwatch heeft alle mogelijke functies en is makkelijk te besturen. Ook is de koppeling met mijn telefoon makkelijk gemaakt. Ik vind het horloge zelf het prettigst om mijn activiteit van de dag bij te houden, voor het besturen van mijn muziek en het lezen van binnen gekomen bericht zonder mijn telefoon daarvoor te hoeven gebruiken. Agenda meldingen en herinneringen staan bij sommige display keuzes gelijk in beeld. Wat ook een erg fijne bijkomstigheid is dat met sommige displays verschillende tijdzones in beeld zijn (handig wanneer een geliefde woonachtig is in het buitenland of tijdens een reis in het buitenland waarbij er aanzienlijk verschil is met het thuis land). Ik ben zelf werkzaam op een laboratorium waarbij ik niet altijd makkelijk bij mijn telefoon kan (bijv omdat ik handschoenen aan heb). In zo een geval is het ideaal dat ik telefoontjes en berichten op mijn horloge binnen te krijgen. Het horloge maakt gebruik van een android systeem. Zelf heb ik geen google adres en heb nog geen manier gevonden om mijn hotmail adres en mijn werk mail aan het horloge te kunnen koppelen. Echter is het voor mij niet van groot belang dat ik mijn email op mijn horloge heb dus heb ik niet veel moeite gedaan om een alternatieve manier hiervoor te vinden. Een kein nadeel van het horloge is dat het een korte baterijduur heeft (48 uur met de instellingen die ik gebruik). Het mooie kleurenscherm en de manier waarop berichten op het horloge te lezen zijn (emoticons en plaatjes worden zeer scherp in beeld gebracht) is dit misschien wel te verwachten.

Heb jij ook een Fossil Q Venture FTW6008 Rosť Goud (Rosť Goud)?