Specificaties 120mm diameter met 26,8dB geluidsproductie - Bekijk alle specificaties

be quiet! Pure Rock Review

MirkkuNewbie 19 januari 2018, 55 views

be quiet! Pure Rock (Product gekocht)

Wat een gave fan! Doet wat 'ie moet doen, maar de installatie was lastig. Ik was trots op mezelf toen het gelukt was.

Pluspunten

• Stil
  • Robuust
  • Gaaf uitziend
  • Werkt fantastisch

Minpunten

• Lastige installatie
  • 2 erg buigzame bevestigingspootjes
  • Groot
  • Koelpasta al bevestigd
  • Handleiding erg minimaal

Geluidsproductie (min) Score: 5
Geluidsproductie (max) Score: 4
Koelvermogen Score: 5
Wow, wat is deze fan stil! OK: mijn oude fan (5 jaar oud, kleine Intel fan) was echt op, had 2 kapotte pootjes en hele oude koelgel. Hij is vrij groot maar gelukkig wist ik dat ik veel ruimte in mijn kast had en paste het zonder problemen met de orientatie die ik wilde hebben. Een groot nadeel was hoe lastig het was om de fan te installeren. Hij past op heel veel cpu's, maar daardoor is het echt puzzelen, filmpjes en handleidingen bekijken hoe alles precies moet. Bijgeleverde handleiding was voor mij niet voldoende. Ik was wel erg trots toen het me uiteindelijk gelukt was! Oh en het grootste voordeel: terwijl ik game met een video aan wordt mijn cpu niet meer dan 63 graden, in plaats van de 106 graden met vorige fan!

Heb jij ook een be quiet! Pure Rock?