Superlux HD-681 Evo (Zwart)

Specificaties Over-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Superlux HD-681 Evo (Zwart) Review

MeMoRy 18 januari 2018, laatste update op 5 december 2018, 20 views Product gekocht

Superlux HD-681 Evo (Zwart)

Zocht een goede 2e hoofdtelefoon, en deze had goede beoordeling op tweakers. Hoewel de koptelefoon redelijk is, is hij niet super. Ik vergelijk hem met mijn Philips SHP2700 die ik jaren geleden voor 25 euro bij de media markt gekocht heb en die klinkt mijns inziens stukken beter.

Pluspunten

• Redelijk goed geluid
  • Automatisch verstellende hoofdband
  • Vervangbaar snoer
  • Verwisselbare set skai- en vilten oorkussens meegeleverd

Minpunten

• Strakke band, voel je wel en gaat na lange tijd irriteren.
  • Breed: niet geschikt voor een smal hoofd (Zoals mijn vrouw heeft) Hier mist verstelbaarheid juist.
  • Door de open klankkast, klinkt het geluid ook 'verder weg'. Minder beleving.
  • Staat niet beschreven hoe de oorkussens vervangen moeten worden. Ik ben er 30 minuten mee bezig geweest en heb uiteindelijk zelf een tool moeten maken.
  • Conrad koopt deze gewoon in bij Thomann.de (zat een sticker op de doos), waar ze net iets goedkoper zijn.

Leuk dat er een stekkertje aan de koptelefoon zit om de kabel te vervangen. Maar de knikbeveiliging die daaraan zit is erg zwak materiaal. Na een half jaar was het kapot.

De 'luchtkussentjes' in de hoofdband zijn na een jaar ook helemaal plat...

En nu, na bijna een jaar waarin ik de koptelefoon relatief weinig heb gebruikt, is de hoofdband ineens doorgescheurd.

Slechte materialen dus.... Zelfs te slecht voor deze prijs!

Heb jij ook een Superlux HD-681 Evo (Zwart)?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Tesla