Microsoft Sculpt Comfort Mouse (H3S-00002)

Specificaties Bluetooth muis en 1.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Microsoft Sculpt Comfort Mouse (H3S-00002) Review

div-er 18 januari 2018, 190 views Product gekocht

Microsoft Sculpt Comfort Mouse (H3S-00002)

Veel gebruikers klagen over kortstondig verlies van de BT-verbinding en dat de muis een soort van motion feedback geeft (trillen).

Pluspunten

• batterijverbruik
  • ergonomie
  • ligging in de hand

Minpunten

• BT-verbinding
  • trillen / feedback

Zo'n 150 stuks ingezet in een kantooromgeving, i.c.m. Dell laptops.
De muis ligt prettig in de hand en is zuinig in batterij-gebruik.
Maar, veel gebruikers klagen over kortstondig verlies van de BT-verbinding en dat de muis een soort van motion feedback geeft (trillen). Volgens mij is dat geen feature.

De combi met Dell ligt het niet aan. Logitech BT muizen en HP BT muizen werken probleemloos.

Let op: vereist 2x AA batterij (meegeleverd).

Heb jij ook een Microsoft Sculpt Comfort Mouse (H3S-00002)?

Ik heb deze muis ook en had dit probleem ook. Maar het probleem heb ik opgelost met een handmatige update van de intel BT drivers.
Ik had namelijk uit frustratie een andere muis gekocht, en die had ook dit probleem.
Thanks for the tip.
Zodra we de volgende gebruiker hebben die zich hiermee meldt, zullen we dit zeker doen.
Mijn collega merkt op dat niet alle BT-modules van Intel zijn, dat is misschien ook nog een dingetje.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Sport