Fossil Q Explorist FTW4004 Blauw (Bruin)

Specificaties Android, iOS compatibel - Bekijk alle specificaties

Fossil Q Explorist FTW4004 Blauw (Bruin) Review

rickgoossensNewbie 16 januari 2018, 231 views

Fossil Q Explorist FTW4004 Blauw (Bruin)

Deze Fossil smartwatch is een mooi gadget voor om de pols. De interface werkt heel smooth en de functies die dit horloge heeft werken feilloos. Het uiterlijk van het horloge is, zeker voor een smartwatch, heel mooi. Het materiaal voelt ook degelijk aan. Batterijverbruik valt reuze mee.

Pluspunten

• Design
  • Interface

Minpunten

Deze Fossil smartwatch is een mooi gadget voor om de pols.
Het gebruik van deze horloge beperkt zich tot het lezen van berichten en meldingen zonder altijd de telefoon tevoorschijn te moeten halen.
Onbewust deed ik dat toch best vaak, nu ben ik met een blik op de horloge op de hoogte van wat mijn telefoon me wil vertellen.
Voor het antwoorden pak ik dan toch de telefoon, want dat gaat toch net wat makkelijker dan typen op het kleine toetsenbordje of tegen de horloge praten, alhoewel het swypen op het schermpje best goed werkt.

Ook een goede functie is het navigeren met Google Maps op het horloge.
Als je navigeert op de telefoon kun je op je horloge de kaart met route zien.
Dit is zeer handig in de auto als er geen navigatiesysteem of telefoonhouder aanwezig is.

Al met al ben ik zeer tevreden over deze smartwatch!

Heb jij ook een Fossil Q Explorist FTW4004 Blauw (Bruin)?