Fossil Q Explorist FTW4003 Zilver (Bruin) Review

keesvanderhoornNewbie 16 januari 2018, 200 views
De reviewer ontving een beloning voor het schrijven van de review, bijvoorbeeld korting op de aanschaf.

Fossil Q Explorist FTW4003 Zilver (Bruin)

Mooi horloge, makkelijk installeren, veel mooi wijzerplaten.

Pluspunten

• mooi
  • scherm reageert snel
  • helder

Minpunten

• batterij
  • geen hartslagmeter

Ik was heel nieuwsgierig hoe ie er uit zag in het echt en wat ik er mee kan. Na het uitpakken was mijn eerste reactie, wow wat een mooi horloge! Echte eyecatcher! Snel en makkelijk op te starten en instaleren, ff de app op mijn Android telefoon instaleren en gaan. Dit moet iedereen kunnen. Ik vind het horloge niet te groot, maar snap dat als je dunne polsen heb dat ie wat grof zou kunnen zijn. Ik heb veel positieve reacties gehad van de omgeving op de uitstraling van de fossil. Het scherm is heel duidelijk en reageert erg goed. Ook de verschillende (wijzerplaten) zijn erg leuk en voor iedereen is een mooie of leuke te vinden. Ik had nog geen ervaring met een smartwatch dus heb ik het een en ander rond gevraagd bij vrienden/collega 's of en hoe de fossil Zich verhoudt tot andere merken. Zelf vond ik de batterij snel leeg gaan, Ik kan er makkelijk (nog 30% over) een lange dag mee doen, wel elke nacht aan de op lader maar dat is geen probleem met de draadloze oplader. Maar de fossil blijkt niet echt beter of slechter met de batterij te doen dan andere merken. Maar is wel mooier. Nu even een paar mindere dingen, Er zit geen hartslag meter op dus als fitness horloge is ie minder geschikt. En het scherm is heel mooi en helder maar ik moet wel mijn leesbril op om het allemaal goed te kunnen lezen,dus pak ik toch mijn telefoon weer. Dus even samen vatten. Uitstraling een dikke 10 erg mooi. Kwaliteit lijkt ook een dikke 10 voelt degelijk aan Scherm is ook een dikke 10 helder en werkt goed en snel. Baterij is blijkbaar goed maar ik had meer verwacht. Installeren en in gebruik nemen ook een dikke 10. Erg simpel en makkelijk. Ondanks het mooie helder scherm Voor mij geen meerwaarde. Ik pak toch elkekeer mijn telefoon om het goed te kunnen lezen of de foto's goed te kunnen zien.††

Heb jij ook een Fossil Q Explorist FTW4003 Zilver (Bruin)?