XFX GeForce 6600 GT 128MB DDR3 (AGP, 2x DVI), PV-T43A-NDF7 Review

user2201Newbie 5 februari 2006, 1.615 views

XFX GeForce 6600 GT 128MB DDR3 (AGP, 2x DVI), PV-T43A-NDF7

Pluspunten

• Goeie prijs/snelheid verhouding.
  • Dual DVI.
  • Goed te overclocken.

Minpunten

• Luide koeler

Drivers en compatibiliteit Score: 4
Prima kaart, heb hem nou iets van een half jaar en heb laatst een poging gewaagd om em te overclocken. Hij draait nu op 563/1130. Ik ben van plan om te kijken of ik hem nog verder kan overklocken, maar ik ga eerst een VF700 CU kopen.

En dan kom je ook bij de enige minpunt, de koeling. Stock is die gewoon veel te luid. Het is ook het enige dat ik echt hoor in mijn kast. Gelukkig is de snelheid te regelen via RivaTuner en hij draait nu op 90% en is echt vele malen stiller.

Temps zijn 53 C idle en 65-70 C stressed.

3DMark 03 Score: 9000
3DMark 05 Score: 3600

Heb jij ook een XFX GeForce 6600 GT 128MB DDR3 (AGP, 2x DVI), PV-T43A-NDF7?

Dit is toch de versie met 128 bit?
Deze is er toch ook in 256MB-versie? Is 128 jouws inziens voldoende voor deze kaart?

-edit- Dit is natuurlijk een reactie op de survey, niet op randa, sry.
Ja hij is er ook in 256 mb versie en ik zou als je deze kaart wil voor die gaan. Prijs verschil ligt rond de 40-50 euro.

128 mb is genoeg, ik kan alle games op 1024 spelen en soms hier en daar wat AA enzo. Had toch liever de 256 mb versie gehad.

En ja dit is de 128 bit versie :7
er zijn geen versies anders dan de 128bit..
Nette survey,vooral omdat je jouw ervaring met een aantal mooie en duidelijke foto,s weer geeft.
Ben namelijk zelf ook opzoek naar een stiller systeem,waar deze kaart of de 128mb versie niet zal misstaan :*)