Fossil Q Venture FTW6008 Rosť Goud (Rosť Goud) - Reviews

Fossil Q Venture FTW6008 Rosť Goud (Rosť Goud) Review

AnnebertieNewbie 12 januari 2018, 225 views
De reviewer ontving een beloning voor het schrijven van de review, bijvoorbeeld korting op de aanschaf.

Fossil Q Venture FTW6008 Rosť Goud (Rosť Goud)

Prima smartwatch, ziet er heel stijlvol uit. De beschikbare functies icm en iPhone zijn iets minder dan met Android, (bv niet antwoorden op appjes)maar als ik zie wat ik in de praktijk gebruik is dat voor mij geen gemis.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Stijlvol
  • Makkelijk in gebruik
  • Mooi dames model
  • Batterij (2 dagen)

Minpunten

• Minder functies icm iPhone

Mooi stijlvol horloge met handige Smart watch functies. Eindelijk den Smart watch die er ook nog eens heel mooi uitziet. Ik heb deze nu een paar weken in gebruik, het is even wennen want de uitleg die je erbij krijgt is vrij summier. Maar met Google en YouTube kom je een heel eind. Ik gebruik m icm met een iPhone, dus een aantal functies (zoals whatsapp beantwoorden) zijn niet beschikbaar. Heb je een Android toestel dan heb je dus nog meer functies.
Is dat den gemis? Voor mij niet, typen op zo'n klein beeldscherm is sowieso niet handig. Belangrijkste is voor mij dat ik snel berichten kan lezen en notificaties krijg uit mijn agenda. En ik mis geen oproepen meer. Een niet heel onbelangrijk, de batterij is prima, na een volle dag bij normaal gebruik is de batterij nog 60%. Wel elke nacht opladen dus.
Er zijn verder nog heel veel mogelijkheden zoals e-mail maar dat vindt ik niet handig op een horloge. Ook de app runkeeper gebruik ik heel veel.
Er is heel veel mogelijk en wat je in de praktijk gebruikt is heel persoonlijk.
Ik ben er heel tevreden over!

Heb jij ook een Fossil Q Venture FTW6008 Rosť Goud (Rosť Goud)?