Specificaties 34" • 3440x1440 • 60Hz • IPS • 5ms - Bekijk alle specificaties

Dell Ultrasharp U3417W Grijs, Zwart Review

isniet 8 januari 2018, 501 views Product gekocht

Dell Ultrasharp U3417W Grijs, Zwart

Zeer tevreden met dit beeldscherm, is zoals ik het verwacht had en tot nu toe geen klachten over gehad. Goede software erbij, productiviteit omhoog en ook mooi voor films.

Pluspunten

• Beeld
  • Helderheid & Contrast
  • Dell Monitor Software
  • Genoeg verschillende aansluitingen
  • Hoogte verstelbaar
  • PiP-functie

Minpunten

• Geen G-Sync
  • Ik heb een nieuwe videokaart nodig

Blacklight-bleed is mij zelf nog niet opgevallen, nu ik het ontdekt heb door een andere review ook niet storend, echt als ik een volledig zwart scherm heb dan zie ik het een beetje.
Geluid zelf niet getest gezien ik speakers heb.
Qua prijs met het huidige aanbod aan monitoren met een curved screen vind ik persoonlijk de prijs prima.

Heb jij ook een Dell Ultrasharp U3417W Grijs, Zwart?

Mooie software er bij, maar wat doe je daar zoal mee?